Këngëtarët të shokuar me vdekjen e kolegut të tyre Dr. Flori!!!


Pas vdekjes së këngëtarit Florian Kondi, i njohur në publikun shqiptar si Dr. Flori, kolegët e tij këngëtarë kanë mbetur të shokuar me të mësuar lajmin. 

Rezarta Shkruta:
 "Jam e shokuar! U prefsh në paqe miku im".

Morena Taraku: Waaaaa çfarë lajmi pash sot tronditëse... 
Ndamë së bashku eksperiencën më të vështirë poashtu edhe më të bukur "VIP SHPIJA" para disa viteve ku vet Flori ishte fitues...
Ai gjithmonë ishte i qetë i matur dhe i qeshur... 
Pasioni i tij asnjëherë nuk ndalonte së foluri për vajzën e tij të vogël që e donte shumë dhe pikturat e saja ai i mbante mbi krevatin ku flinte..
Tç çoftë i let dheu miku im e Zoti i ndihmoft familjes tënde...
Aktori Julian Deda: Nuk e besoj dot. Nuk dua ta besoj. Pse o vlla ike kështu??? O Zot merre në mbretërinë tënde këtë zemër artisti. Lamtumirë miku im, lamtumirë koleg, lamtumirë artist, lamtumirë o njeri i mirë. Më vjen shumë keq që na detyrove të të themi "LAMTUMIRË", më vjen të plas nga inati. Do kujtoj gjithë jetën batutën, energjinë dhe shpërthimet e tua artistike. Do më mungosh, do i mungosh Shqipërisë. Respekt për jetë për ty Flori, u prehsh në paqe...!
Shperndaje Google Plus

About shqip

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment