Iggy rrëzohet në skenë: Fajin e pati Jennifer Lopez

Reperja australiane, Iggy Azalea, e ka fajësuar yllin Jennifer Lopez për parashikimin e bërë se do të rrëzohet një ditë në skenë.
Këngëtarja performoi hitin e saj “Fancy” në skenën e përgatitjeve dhe në spektaklin e bamriësisë nga MTV Video Music Awards (jo ceremoninë kryesore), kur ajo u rrëzua në skenë, por fatmirësisht nuk u lëndua.

Azalea i tha mediave se mikesha e saj Jennifer Lopez është arsyeja e vërtetë pse ajo u rrëzua nga skena.

“Ne bëmë një performancë bashkë, dhe mikrofoni im nuk ishte i ndezur. Unë i thashë më mirë sesa të kisha rënë në skenë. Ajo më ktheu përgjigjen duke më thënë se do të më ndodhë edhe ajo”.

“Unë e ftova të premten për një shou dhe kam rënë nga skena. E kam ditur se ishte ajo”, bëri shaka Azalea.
Iggy Azalea jo vetëm se arriti të performojë me Rita Orën në mënyrë madhështore, por arriti edhe të fitojë çmimin “Best Pop” me Ariana Granden për këngën “Problem”.
Shperndaje Google Plus

About shqip

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment