Çmimet “Emmy 2014”

Në teatrin “Nokia” në Los Angeles është organizuar ceremonia e 66 e çmimeve “Emmy”. Dy historitë më të mira në kategorinë e dramës dhe komedisë janë vlerësuar “Breaking Bad” dhe “Modern Family”.

Çmimi për aktorin më të mirë në serialet e komedisë ka shkuar për Jim Parsons, i cili është i katërti për të me “The Big Bang Theory”.

Ndërsa për serialin dramë është nderuar me çmimin e aktorit më të mirë Bryan Cranston për interpretimin në “Breaking Bad”.

Julianna Margulies mori çmimin si aktorja më e mirë në serialët dramatikë, ndërsa Julia Louis-Dreyfus mori çmimin si aktorja më e mirë e komedisë për interpretimin në “Veep”.

Çmime të tjera;

Anna Gunn - Aktorja më e mirë jo protagoniste në serialët dramatikë
Allison Janney - Aktorja më e mirë jo protagoniste në serialët komikë
Aaron Paul- Aktori më i mirë jo protagonist në serialët dramatikë
Ty Burrell - Aktori më i mirë jo protagonist në serialët komikë
Shperndaje Google Plus

About shqip

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment