Modelet e flokëve që iu bëjnë të dukeni më të reja (Foto)

​“Balluke para botoxit”, thotë Adrian De Berardinis nga Saloni Berardini.

Specifikisht, doni llokme, balluke të ndara, balluke klasike, të cilat ju bëjnë të dukeni femër e matur, rekomandon Maggiore. Ai shton se balluket pa dashje tërheqin vëmendjen e syve tuaj dhe fshehin rrudhat në ballë për më të moshuarat.
Përveç ballukeve, edhe flokët e lidhura bisht preferojnë shumë stilistë duke thënë se ndihmon në zbutjen e lëkurës rreth syve dhe ballit si dhe vë në pah mollëzat.
Stili i zakonshëm i flokëve do të mbetet gjithmonë i rekomanduar prej të gjithëve, dredha natyrale.
Edhe bishtalecat hynë në mesin e stileve që ju bëjnë të dukeni më të rijnë.
Flokët e shkurtër, mund të jenë të prera në mënyra të ndryshme, por stilistët rekomandojnë që nëse doni të dukeni më të rijnë, me vetëbesim preni ato shkurt nga mbrapa dhe më të gjatë përballë.



Shperndaje Google Plus

About shqip

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment