Femra ruse që e ka mbuluar Mercedes-in e saj me një milion kristale Swarovski

Nestled në rrugët gumëzhimë e perëndim të Londrës, Knightsbridge ka ​​qenë prej kohësh konsiderohet si një shesh lojrash për të pasur dhe të famshëm.
Dhe çdo verore Playboys Arabe shpejtuar nëpër rrugët e tij lëmuar Supercars tepër i ndezur vlerë qindra mijëra paund.
Por një grua ruse ka dhënë dy të rinjve një të kandidojë për paratë e tyre - duke parkimi Mercedes saj kristal-encrusted jashtë një hotel ekskluziv për botën për të
£ 25,000 shumë e konsiderojnë Mercedes CLS 350 një shpenzimit të tepruara në vetvete.

Por Daria Radionova bërë modelin 2011 e saj edhe më luksoze, duke mbuluar atë tërësisht me kristale Swarovski.

"Kam kërkuar që të ketë diçka unike dhe të bëjë diçka të veçantë," tha studentja 21-vjeçare të biznesit.

"Njerëzit që e bën atë kan ardhur  nga Rusia dhe ka punuar për 12 orë në ditë për dy muaj makinë.

"Unë jam me të vërtetë i lumtur me të dhe unë mezi pres ta ngas ate
Ajo sapo ka përfunduar dhe kudo që unë shkoj njerëzit të ndaluar që të ketë një vështrim në të.
"Ajo merr shumë vëmendje nga njerëz që ecin nga dhe në makina. Ndonjëherë unë mendoj se ata mund të mos funksionojnë.
"Çdo njeri është duke marrë fotografitë e saj. Kur unë të shitur makinën unë do të jap paratë për bamirësi. "
Daria, i cili ndan aventurat e saj të privilegjuara Instagram, ngarkuar një fotografi të produktit të përfunduar foto dhe video sharing website shoqëruar me hashtags: '#crystal' kristal #harrods #knightsbridge makinave dhe nuk im një djalë #arab (SIC) '.
Parking jashtë Levin Hotel Basil Rruga pranë Harrods sot, makina tërhoqi turmat e dëmtimit admiring.



Shperndaje Google Plus

About shqip

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment