Gisele Bundchen, modelja më e paguar në botë (FOTO)


Sërish qëndron në majë Gisele Bundchen, si  modelja më e paguar në botë me 47 milionë dollarë në vit. Bukuroshja braziliane është kurorëzuar nga revista “Forbes”, ku në klasifikimin vjetor të modeleve më të paguara ajo ruan titullin tashmë prej 8 vitesh. 

Medalja e argjendtë i shkon modeles së “Victoria’s Secret”, Doutzen Kroes me 8 milionë dollarë të fituara. Bjondja gjermane sapo është bërë nënë për herë të dytë dhe ka marrë një pushim të shkurtër në karrierën e saj.

Edhe braziliania tjetër Adriana Lima është pjesë e renditjes, po me 8 milionë dollarë të ardhura vjetore. Më pas renditen Kate Moss me 7 milionë, Kate Upton, Miranda Kerr, etj.

Vlen të theksohet se në 12 muajt e fundit Bundchen ka fituar 16 milionë dollarë më shumë se i fejuari i saj. “Gisele Bundchen, me 2.7 milionë ndjekës në Instagram, ka fituar 386 milionë dollarë që prej vitit 2001, kur nisi karrierën si modele”, shkruan Forbes. 










Shperndaje Google Plus

About shqip

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment